Saturday, March 3, 2012

tentang dia


salam...
arinie trase cm nk update pasal classmate aku la...^^
tp bukan sume..cume 1org jew..1org yg slalu jd bhn kt class dlu...
klu die xdew rase cm pelik ckit..coz xdew bahan yg nk di bahan...-.^



anta nampak pic kt ats???
nie muke org yg aku nk citer..bkn yg girl 2...
yg girl 2aku la!yg sebelah aku 2..ha!muke yg immature 2la...
sorry la..pic nie mmg bad terok ckit..coz die xnk bg cooperation...
nie la pic yg plg baek skali..coz lg 3pics lgsg xnmpk muke...:(

jgn salah phm k..aku nk story psl die bkn sbb aku ade feeling...
tp sebab da lame sangat rsenye xbahan die...*peace faez!*
dulu tiap kali nk bt experiment chem..die la mnusia yg kne amk apparatus...
die gk la mnusia yg kne basuh&letak blk kt tmpat asl pas experiment...
seriously!aku rindu moment 2..ha!lagi 1...
die gk la yg slalu kne mrh ngn ustad&aku..coz slalu spoil experiment kteorg...

arinie aku nk hack biodata die...;)

nama:muhd faiz bin arifin.
umo:18..kot la...
tempat lahir:labour room.
tarikh lahir:...*otak aku xlay scan*
hobi:menyorok bwh meja,berebut meja ngn classmate.*aboy*
special feature:baby face,blh sorok bwh meja..*xsume org muat bwh meja*
bad feature:slalu kne buli ngn aku,slalu kalah ngn aboy.
pendidikan:skbtr,smkbtr.
kerjaya:pemegang saham ke-2 terbsr dln gropu itik,katak&meja
yg mengusahakan tanaman anggur.

hmmm..nie lah serba ckit psl kawan aku yg sorg nie...
ha!lupe nk bgtaw..die nie single lg..klu rase bermnt pm la aku...
hahahaha..just kidding!faez jgn mrh erk..nanti kne jual...>.<

p/s:lps da rindu aku nk bhn ko faez!






No comments:

Post a Comment