Monday, March 12, 2012

knape ibu???


salam...

semalam ade org msg aku...
die tny 1bende yang agak stupid dumm dumm la...
da la msg aku pukul 3pagi..pas2 tny lak soalan mengarut-ngarut...
rase cm nk baling jew hp aku kt kpale die...>.<
ade kew patut die tny soalan nie kt aku:

"weyh,aku xpuas ati nie..baek ko bls msg aku nie...
knape sume bende mesti ade ibu???"

tetibe jew aku jd bgg bile bace msg die...
xgune pny bdk kecik!hey!klu xde ibu xde ko taw x??!-.-*
tp aku xde la terus mrh die..aku tny die dulu...

"maksudnye??"

pas2 die balas:

"ye la..sume bende ade perkataan ibu...
ibu negara,ibu gula,ibu pertiwi,mother tongue...
nape xde bapak??even lagu pown ade ibu gk"

aku reply:

"ade la..bapak ayam ade..bapak ku pulang ade...
bapak ku kawen lagi ade...bapak r!pown ade...^^"

aku rase die xpuas ati kot ngn aku...
mcm2 die mrepek..bla bla bla bla...
*aku ngantok nie!*

disebabkan aku xnk die kacau tido aku lg...
aku pown bg la jwpan paling genius dlm sejarah hidup aku:

"negara sebab slalunye ketua negara lelaki...
kalau letak bapak negara nt balancing hilang...
ibu gula sebab kaum ibu yg slalu masak kt dapo...
kalu letak bapak gula kan pelik beno nampaknye!!!
ibu pertiwi sebab zaman dulu kan banyak perang...
so bile letak ibu pertiwi dorg akan fight sampai mati...
sebab sayang kt mak..xnk mak kne sekse...
mother tongue lak sebab zaman dulu2 minah saleh dok umak jage anak jew...
minah2 saleh nie yg ajar ank dorg ckp "mama,papa,eat,beef" & etc...
da mak yang ajar cakap kn..xkan la nk letak father lak...
above off all sebab syurge bwh tapak kaki ibu...^^

hah!die nk puas aty kot ngn jwpan aku...
sebab pas aku send msg 2die da xkacau aku lg...
maka dapat la aku tido ngn aman...;)

p/s:kalau xnk aku jawab merepek2 jgn tny bende yg bkn2 waktu aku tengah tido...
aku amat memerlukan tido yang berkualiti...*poyo jew!*




No comments:

Post a Comment