Tuesday, March 13, 2012

21.3 pulak...


salam...
ha!korg mesti tertanye2kan ape yang 21.3...
ala..pasal result spm la..pasal ape lg kan...
sebelum2 nie da banyak rumor pasal date result spm kuar...
ade yang cakap 22.2 la..23.3 la..22.3 la..and paling latest skali aku dpt is on 21.3...
haish!!makin awal la pulak..tp rasenye kali nie cm btl jew...
sebab portal rasmi kpm yang cakap..xkan la dorg nk maen2 lak kan...-.-*
tapi xtaw la pulak klu ade pindaan lg kew..yela,kite merancang jew kan...


cakap pasal result spm nie..td tetibe jew ibu tanye wt sekian kalinye:

ibu:bile result release???
aku:22.3 kot...*adoi!tanye lg*
ibu:nak p sendiri kew??or nak ibu anta???
aku:......sendiri kot....

hah!ibu da offer nak anta..bkn slalu ibu wt offer cm 2...
tp rase cm gonjeng la plk..tetibe jew ibu nak anta...
slalunye ibu cakap cm nie:

"p sendiri la erk..nanti ibu anta kt LRT titiwangse..."

rase cm nk p ngn ibu..tp klu result xbest...
mesti ibu malu nanti..:(tp klu p sendiri+sorg lak...
rase cm sedih pown ade..org laen dtg ngn parent...
aku jew datang sorg..cm anak xdew waris...
wwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaa!
cm mne nie??nak p sendiri??kew nk p ngn ibu???
ish!kene wt pilihan lg..npe la aku nie ssh sangat nk memilih???

pew2 pown all the best to all mangse2 result spm 2011...
bonne chance!









No comments:

Post a Comment