Monday, March 5, 2012

takde idea nk letak tajuk..-.-*


salam...

arinie aku nk share sedikit..ehh!bukan bukan...
nk share banyak cerita..ehh!arinie da 3.3 la...
sepatutnye kne what entry learn a word a day...=..='
heee..nanti2 la aku wt entry 2erk..arinie nk cite pasal llaki physco...

sebenarnye baru jew pas sesi berbalas comment&tweet ngn ima nadya...
ala..admin blog senyum slalu 2..ha!die la orgnye...

die tweet cm nie kt twitter die:

'heyy you, copy cat betol la --"'

da die buat muke seposen at the end of her tweet kan...
sebagai seorang kawan yg baek lg suke menyebok aku pown hit la die...
tny die typical question..die dgn rela hatinya pown bercerita la...
cerita pny cerita..cerita pown habis...;)

ape yg aku nk cerita nie..xdew kne mengene ngn cerita iman nadya...
aku just nk ckp..cerita iman nadya da wt aku teringat kt cerita aku...
cerita aku ngn mamat physco dr perak...

mamat yg iman nadya cite 2..mmg same ngn mamat yg aku knl nie...
seriously xtipu pny!cume mamat iman nadya ade real life...
mamat yg aku knl nie cm xdew real life..die cm hdp dlm dnia die jew...
bende yg die cakap sume dlm khayalan die jew...

die slalu cite kt aku yg die nie ade awek..awek die cun&sosial...
slalu kuar mlm la..ape la..itu la..ini la...
die pikir aku kesah la 2..sorry r bro!wa xbatak pown la...
bkn aku yg nk kwn ngn ko..ko yg ckp nk knl ngn aku...
aku on jew klu org nk bt kwn ngn aku...

pas2 ari2 wt cm tersalah anta msg kt aku...
kononnye cm die nk anta kt 'awek cun' die la..tp ter-send kt aku...
hello!klu 1-2 kali tu aku paham la..tp klu da ari2 orang bodoh pown ley phm...
mule2 ley la aku reply blk msg utk 'awek cun' die 2...

aku reply:

'hang salah anta msg la..'

tp xkan la tiap kali die 'salah' anta pown aku nk reply same jew kn...
lame2 aku pown fedup pas2 xbls msg die da...
bile aku xbls kan..die anta msg cmnie lak:

'yela..awak 2dok kl..kt jln duta lak 2..tempat elit...
mne la nk msg&kawan ngn org perak cm sye nie...
da la kampong,jobless lak 2...'

ehh!msg td bkn utk 'awek cun' die kew???
pehal lak die ckp cm 2lak bile aku xreply??haaa
kn da kantoi!br jew ari 2kate kje office kt office la,ape la...
skrg nie jobless lak cepatnye kne buang keje???-.^
lg 1..yang aku mushkil nie..kn msg 2utk 'awek cun' die 2...
pehal die nk kesah lak aku nk bls or not kan...
mnpk sgt ko nie des-pe-ret!!teringin sgt la 2 nk ade awek cun...

ehh!xtaw la cmne nk end kn entry nie...
nk end skrg cm tergantong jew..nk sambong...
cm da panjang sgt jew entry nie...o,-
ok la end kt sini jew la k..nanti klu trase cm nk sambong...
aku akn wt entry part 2lak..tp xtaw la bile...^^

p/s:jalan duta elit??jalan duta la yg elit..aku xelit pown!hahahah..;)
aku xnk kawan ngn org perak??seriously??aku suke gile kawan ngn org perak...
suke gile dgr dorg cakap..cute!lg 1 FYI aku ade family angkat kt felda sungkai k...
adekah aku masih xnk kwn ngn org perak lg???







nie 1/4 dr kwn2 aku kt perak...

yg kt tengah 2mak angkat aku..^^

xnk kawan lg ka???



No comments:

Post a Comment