Thursday, March 8, 2012

binatang merah bertanduk



salam...
korg nampak tak pic kt ats nun???
nampak kan kan kan kan kan???
klu nampak bgs!klu xnampak kasi besar sikit itu mate...^^
korg taw xmne nk cari binatang merah bertanduk 2???
aku da lame cari tp xjumpe la..merata da cari...
ingatkan binatang nie mmg xwujud kt ats muke bumi nie...
tp bile da ternampak pic atas nun..jiwa raga aku meronta2!!!-.^
*nak juga!knak jugak!nak jugak!*

klu yg utk BLACKBERRY jgn cite la...
mmg terlambak-lambak..sampai nk muntah da tgk...
tp masalah nye aku pakai BLUEBERRY bkn BLACKBERRY...
BLUEBRRY 2hp ape??cmne rupe die???
laaa..xtaw kew??hmmm...
ce tgk blk pic kt ats nun..kt pic binatang merah bertanduk 2la...
cube tgk hp die..hah!2la hp BLUEBERRY 1100...
hp 2la yang aku pakai skrang nie..ssh btl la nk cari accesories die!-.-*

p/s:aku serious nk cari binatang merah bertanduk 2..kalau korg taw ktner nk cari
roger2 la aku...:)

No comments:

Post a Comment