Monday, February 20, 2012

no moral,no conclusion

salam...
huh!penat berjalan..hehehehehe...;)
sebenarnye br jew balik dr blogwalking...
banyak gk r blog yang aku terjah..ade la dlm 5-6 blog...
blog cik mun..blog cik epal..blog ape tah lg...
tp aku xamk url dorg..lupe..jangan mara ha..nt kene jual!!!
nk patah balik rase malas..almaklum la..cuace sekarang nie xmenentu...*???*
so kalau korg nk p wt blog walking search jew la name kt ats 2...
mesti jumpe pny!*kot la*...=.=*

sebenarnye..tujuan aku update nie sebaba nk share rase hati...
rase menyesal yang tak terhingga..:(
mne xmenyesalnye..sebelum p blogwalking..aku da delete entry2 lame...
tp bkn sume la..ade 2-3 jew..2-3 entry yg aku rase...*sight*
and first entry aku tergolong dlm kalangan 2-3 entry...*sight*

mesti korg tertanye-tanye kan...-.^
ape kaitan blogwalking ngn entry lame aku...
hah!nie nk cite nie..bile p terjah blog org..korg mesti bace entry dorg kn???
bile da bace entry dorg..mesri korg taw cm2 bende kn???
bile da taw cm2 bende..and bende 2lak ade kaitan ngn entry lame...
mesti korg rase menyesal kan??sebab korg da buang entry lame korg...
*kalau korg cm aku la*
hah!2la yg jadi kat aku skrg nie...;(
waktu aku terjah blog cik mun..aku ternampak 1lembaga...
ceh!lembaga ape nye!aku ternampak 1 banner la...
banner segmen die..ape tah nme segmen die...tp ade kaitan ngn first entry...
mule2 bile nampak banner 2rase ekcited lak nk join...
tp bile da half way bace syarat2 die..br aku ingat...
OMO!!aku br jew delete entry 2...*uekuekuek*

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
padan muke aku!gatal gatal lg delete..kn da melepas...

*tetibe lak terinagt lagu rock kapak*

"bunga ditaman di petik orang"

tp aku...

"entry pertama di-delete sendiri"

p/s:no moral,no conclusion

No comments:

Post a Comment