Thursday, May 3, 2012

tutorial:centrekan header


salam...

arinie rase cm xdew bende bahan nk update jew...
nk cakap pasal BF aku nie single...
nk ckp pasal study aku nie petani anggur yg berjaya...
nk ckp pasal school rase mls r lak..dok ingat kisah silam jew...
korg pown nk muntah hijau da bace entri aku...
kan kan kan..betul x???

disebab kan aku xdew bahan yg korg nk kene hadam...
aku dgn bangge dan segala hormatnye mengumumkan...
bahawa aku akan wt tutorial...:)
ceitt!umo br setahun berudu ade aty nk wt tutorial...-.-*

sebenarnye tuto nie bkn aku pny...
aku terbace kt blog org laen..tp aku xingat sape tuan blognye...
sbb da lame sangat..rasenye xsalah kot klu berkongsi ilmu...-.^
yg pasti tuan blog 2seorang lelaki...

ok jom start...^^
tuto arinie berkenaan ngn cara nk centre kn header...
mule2 kite panaskan kuali..hahahahahaha...
ok aku da meng-annoy-kan korg...+.+

1.sign in blog korg..pas2 click kt design ala yg dlm kotak merah 2la...


2.pas2 click template designer...


3.pas2 click kt advance & add CSS..


4.copy & paste nie...

#header {
margin: 0px 0px 0px 35px;
padding: 0px 0px 0px 190px;
text-align: center;
}

tada!ha..kan da siap...^^





No comments:

Post a Comment