Sunday, May 6, 2012

makanmakan


salam...

dlm last entri aku ade bgtaw kt korg kan..
yg aku p mkn ikan bakar kt jeram kan..kan kan???
ehh..bkn ikan pakcik bakar tinggat 20 tue..ikan yg dibakar r...-.-'
hah!ingat pown..so arinie aku nk update pasal bende alah 2r...

kteorg p due kete semalam..kete ibu ngn kete angah...
kete ibu,ofkos la ibu yg bwk kn..kete angah pakcik mate sepet bwk...
coz lesen kete akak2 aku sume wt jeruk dlm wallet...
waktu nk blaja xsempat tunggu siang..ble da dpt xbranie nk bwk...-.^

kuar umah pas asar..sampai sane kul 7lbh..nk dekat magrib...
dulu aku pelik gle ble dgr org dorg p makan kt tganu la..jb la...
i was like what the what..p tganu coz nk mkn nasi dagang jew???
seriously??da la blk ari lak 2..kuar pas subuh kul 2-3pagi br sampai umah...
naseb baek la xp itali coz nk mkn spagetti...^^

tp 2dulu la..waktu zaman myspace & friendster tgh femes...
sekarang nie aku da paham npe dorg sanggup wt cm 2...
sbbnye jeram 2 just few miles from bapak aku pny kampung...:)
rase kebas kt bottox 2berbaloi r ble dpt mkn fresh food...
mmg laen gile rase seafood..sedap kot..padahal masakan die simple jew...

semalam order ape erk??jap2 nk recall blk...
hah!ingat da...;)
ikan pari bakar,ikan kembong bakar,ikan cencaru bakar...
sotong goreng tepong,kerang bakar 2set,kerapu 3rase...
1 jag air laici,1 jag sky juice,kailan ikan masin,nasi 2set...
org yg amk order 2cm terkujut bile kteorg order sky juice 1jag...
pelik gle muke die..nie mesti sbb xde org penah order sky juice kt die...>.<
hahahahahahahahahaha...

name ice cream goreng vanilla choco chip...
tp xde choco chip pown..yg ade choco rice...-.-"

sos kerang bakar & sotong goreng...

pelikkan shell nie..die terhakis taw bkn liquid paper...^^

ikan yg xlaku..xdew sape yg mkn..pakcik mate sepet jew yg mkn...

jgn tertipu..pic nie di-snap pas aku kekenyangan...
sbb 2r nampak ckit jew...

kerang bakar ireng..saya nk timun!!!

kosa kata: ireng = hangus...


No comments:

Post a Comment