Tuesday, May 8, 2012

saya telah terjebak dlm kancah


salam...

disebabkan kekusutan yg melanda...
aku pown telah menjebakkan diri aku dlm kancah dot dot dot...
mmg best giler..ble da start mmg xsdr mase berjalan...
taw2 da 3-4 aku layan..serious addict gile...
skali start mmg xley nk stop...

ha!da start la 2 nk wt spekulasi liar...
sengaje nk meng-up-kan lg trafik kt blog i nie...
ok..aku perasan retis jap!!!-.-"
sebenarnye aku baru je abes maen game...

aku maen game green valley...>.<
sound like childish kan..tp aku suke...
selagi xcomplete level..rase cm nk bgn jew dr dpn laptop...
bak kate abg ipar aku:

"echa klu da start duduk tunggu punggung die berakar br die bgn"

hahahahahahahahahaha...
betul r ape yg abg ipar ckp 2..mmg ssh nk bgn ble da start maen...
dlm mse 3-4ari..aku ley completekan 1game...^^


*nie game pc taw*


comel jew sheep nie..bile bulu die kene gunting...
nanti die lari gune 2kaki jew...
lg 2 die wt ttp badan die...-o-

korang ade game yg best x???
ce share..ce share...

p/s:klu nk donlod korg ley cari kt myplaycity...

No comments:

Post a Comment