Tuesday, April 3, 2012

dinner for today


salam...



burkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!
ahhh!alhamdulillah da kenyang...^^
untuk dinner arinie da lps..mkn pizza hut...
xawal sangat kew??nk kte tea cm da lmbt jew...
nk kate dinner cm awal sgt..ahh!lntak la..blog aku...
suka suki sesedap rase aku la kan nk letak ape pown...>.<
mmmmm..nyum nyum..aku mkn pizza ape jgn tny...
sbb aku mmg xpenah amk taw psl mne pizza kt pizza hut...-.-*
time order aku tunjuk pic jew..pandai2 la abg waiter 2 nt...
klu tny nme pizza kt domino aku ley jwb..sbb aku slalu mkn domino...;)

akk aku order :

aku xmkn sup pokok nie..tekak aku xley trime..rase geli jew nk tln...~.~

nyum nyum..binatang nie sedap tp cepat muak...

disebabkan aku xtaw name pizza yg akk aku order td...
so aku xley nk mintak pakcik google tlg carikan...
jadinye pics pizza td xde la ye...
pizza da habes..prt pown da kenyang...
aku nk p bakar kalori jap la...
*aku nk pejamkan mate kejap jew!*

byebyebye!!!








No comments:

Post a Comment