Friday, November 7, 2014

azam akhir tahun.. ehh!

salam...
hye.. its me!!*muka excited* hiks!
ok.. berbekalkan semangat yang padu dan jitu...
mulai hari nie.. aku akan try active blk...
yeah.. aktive berbelog blk...

sebenarnya azam nie da lama nak buat...
tapi xtertunai.. bukan sbb busy sangat dengan life as a student...
busy as palapes pown rasanya x...
its just aku MALAS! yeah...
term yang paling sesuai.. MALAS
xtaw kenape.. tp aku memang malas...
mungkin sebab aku ade pencicip *twittwit* kot...
ape-ape sikit mesti be like  "ok! but first let me tweet about it!"
twitter sangat sangat sangat sangat... sangat ape erk...
tah la! aku pown xtaw nak cakap cm mane...
tapi die sangat la! tu je yang mampu aku cakap.. SANGAT  >.<
and im so addicted to it! yes! im addicted to twitter...
sehari klu xde wifi, sanggup beli data.. hish!
rasa laen je klu xtengok lambang burung biru tu...
hey! got to go la.. sat lagi kene turun baris...
aku xsiap lagi nie... -.-"
bye...

p/s: nie cheq nak promote twitter cheq.. klu rajin foloq la @shahaishah.. hikhok! *bunyi keldai*
p/s/s: sorry sebab merosakkan bahasa utara.. tp serious aku suka dengar hangpa bercakap... :)


No comments:

Post a Comment