Monday, February 24, 2014

Help me please...

salam...
 
hmmmmm.. cmne nak mule erk??? hmmmmmmm * muka kerutkerut
emmmmmmm.. cmnie la.. sebenarnye aku ade satu prob...
satu je xbanyak pown.. nak kata besar xde la besar mne pown...
tp klu masalah nie xselesai.. boleh gelap masa depan aku... -.-"

ok.. masalahnye sekarang nie laptop aku rosak..
nk beli laptop baru.. tp xtaw nak beli ape.. mac kew lenovo kew...
klu ikotkan aty mmg aku nak petik apple sebiji.. tp ble pikir blk...
aku bukan duduk kat london pown nk pkai mac...
cm membazir lak.. tp ble pikir utk jangke masa panjang... 
xde la membazir sangat sebenarnye.. berpatutan la ngn rege die...
any suggestion?? bajet under 2k.. almaklum la.. beli pakai duet sendiri...
bajet pown ciput la.. klu guna tajaan ma&pa.. mmg aku amk mac pro sebiji...
 
nie jew prob aku?? ha la! kan aku da ckp.. prob aku xde la besar sgt...
tp cbe bayangkan.. IT student cm aku nie xde laptop.. da la laptop xdew...
tab pown xde.. yg hado bb tua aku nie je.. nie pown tunggu masa jew nak menyembah bumi...  

specification?? 
1.klu ley aku nak yg nipis and ringan je.. sbb aku ade prob ngn bahu aku...
2. aku nak memory die besar.. paling kecik pown 6gb...
sbb senang aku nak install segala macam mak nenek software...
3. aku xnak guna jenama acer.. sbb?? xpayah taw... >.<
4. mesti under bajet.. 
 


 

No comments:

Post a Comment