Sunday, December 22, 2013

melepas ke-gian-nan

salam...

hye! its me...:) sorry sbb da lama sangat xupdate blog karat nie...
bukan xnak update.. tp serious campus life aku sangatsangat busy...
full gila! siang class cm bese.. malam ade perjumpaan persatuan...
sabtu ahad lak ade training lak...
sampai ibu tanya " bile masanya ko nak study nie???" 
fuh!! aku sendiri xtaw cmne aku ley buat sume bende... -.-"

tp since next week da start study week...
so all those things akan stop temporarily.. ble open sem nnt baru start blk...
sebenarnya nak cakap pasal 2bende je.. tp terlajak pulak... -.-
tp rasanya elok aku balik pd path yg benar kot...
takot kang melalut lalut jew aku taip.. almaklum la.. aishah nie pantang dapat keyboard.. acahacah keyboard warrior la kononnye... :/

1. FINAL PROJEK AKU DA SIAP!!!
serious lega gila bila project nie siap.. even aku xterlibat sangat... 
sbb banyak sangat komitment.. perjumpaan persatuan la.. jurulatih nak jumpe la...
ketua jurulatih nak jumpe la.. itu la ini la.. serious aku lega.. sehari sebelum hari presentation team aku xtido langsung kot.. buat kje xingat dunia...
sedarsedar da azan subuh... -.-" dahsat gila kan???

dan inilah hasilnya!

* hexataella*
hasil gabungan malay+namibian+english words


 comey xfinal project aishah??? *alaala kak ton*
agakagak la kan.. kalau nak jual.. ade org nak beli x???



some of ma team mate.. yang lelaki tue nama die brezner...
antara manusia paling banyak ckp tp xbanyak komen...
ingat lagi waktu nak snap pic nie die ckp " wait! i must sit beside aishah"
saje nak menyerlahkan kependekkan aku lettew... *flip tudung*

2. bende no 2 nie la sebab utama aku update blog nie...
kalau pasal final project nie.. aku da update awalawal kat twitter...
sape yang rasarasa cm ade twitter tue... 
follow la @shahaishah.. muahehehehe...*iklan mempromote diri*
yang no 2nie aku dedicated to all girls yang selalu rasa xpuas aty ngn diri sendiri...
i meant.. slalu sangat rasa serba xcukup...
xcukup bagus.. xcukup pandai.. xcukup santek.. xcukup segalagalanya lah!

situasi : * tengah shopping menghabiskan duet loan*

she: weyh! ko xjeles kew dengan gugurl tue??
me: huh?? sape?? budak yg ko stalk tue kew??
she: ha la! 
me: awatnya??
she: xla.. aku tengok die besebese je.. tp cbe ko tengok boboy die..
       perf GILA kot.. GILA k!
me: ko gila?!?! tipu la kalau aku cakap aku xjeles.. boboy die come with complete        set  kot! tp ko kne ingat 1 bende.. Dia xkan bagi ape yang ko nak.. tp Dia bagi          ape yg ko perlu.. kalau ko xdapat boboy cm tue.. maksudnya ko strong enough          to live your life.. ye r.. ko gk yg ckp kan.. boboy die bagi duet tiap bulan utk            transport.. duet belanja lg.. bil phone boboy die yang bayar.. paham x ape                maksudnya?? maksudnya she is not capable to do anything.. contohnye la kan...        boboy die bg duet.. shes not capable to earn her very own money.. cuba                  bayangkan what would happened to that girl klu one day boboy tue tinggalkan          die.. org cm tue kalau campak dalam hutan konpom kne makan ngn rimau!


bile pikirkan balik.. aku sendiri xcaya aku ckp cm tue...
pergh! daebak! chincha daebak aishah!
bagi yang paham ape yg aku try nak sampaikan fikirfikirkan la...
bagi yg have no idea ape yg aku try nak sampaikan...
try to figure it out and fikirfikirkan...
lastly peace... :D
ehh! lupa nak bagi taw.. final project aku tue CPU taw...









No comments:

Post a Comment