Tuesday, June 11, 2013

TO RINA (bukan nama sebenar)

Salam...

aik?!?! ade entri baru..igatkan nk tunggu thn dpn br nk update... -.-"
hahahahahahahahahaha!!!
memandangkan babysitter si baby da balik kl.. segala tugas aku da selesai...
maksudnye..aku ade lebih mase nk online...
bile da ade lebih masa nk online.. maksudnye...
lebih mase nk update blog karat aku nie...
hasilnye..inshaallah korang akan tgk blog aku ter-update setiap ari... >.<
suka kan??? ha!!! suke lettew!!!

arinie sebenarnye xde bende sgt pown nk ber-story mory...
just nk citer kt korang 1 bende yg aku rase agak double stupid dumbdumb...
ha!! nampak x?? dah la double stupid pas2 dumbdumb lg...

ok..cite die cmnie...
aku ade sorang kawan.. ehh! jap kawan kew???
hmmm.. ok.. sebenarnye die pangkat abang kt aku...
tp aku ngn die cm kawan jew.. malas aku nk ber-abg2 ngn die...
die pown xmcm abg.. abg kt umo jew.. perangai???
hmmmm.. jgn ckp la.. xmatang langsung...
orang sampai ckp aku ngn die elok jd laki bini.. sbbnye aku slalu sgt menbebel kt die... 
ok.. i should not told uolls pasal 2...-.-"

ok.. back to main story...
die nie mmg rajin call aku.. xkira masa.. ikot kpale otak die jew...
on one fine day.. die call aku.. die call gune no private die...
cam bese la kan.. mmg tabiat aku kalau die call...
aku mmg akan membebel kt die.. lantak p la die nk ckp pew pown...
nk dijadikan cerita.. one of his staff terdengar die on call ngn aku...
 aku ingatkan staff die 2xkesah bos die on call ngn aku...
aku pown teruskan la ngn bebelan aku.. sekali...
ha!!! amek ko.. 2-3 hari lps 2.. die dpt text ugut...
serious aku cuak!! gila xcuak!! karang xpasal2 anak teruna org mati lak...

aku xtaw la staff die 2anta text cmne...
tp yg pasti text 2 buat die xcall aku for more than a week...
aku bbm die xreply.. aku wechat pown die xreply...
call jgn ckp la kan.. mmg die xangkat la.. die ckp staff die 2...
akan anta text tiap kali aku try to contact die.. staff die 2siap bace bbm aku lg... -.-"

KEPADA RINA (bkn nama sebenar)
chech! bongoks! xpaham aku..dgn bdk2 cm aku pown ley jd...
aku budak lg kot.. baru 19.. xdew mknenye aku nk kt bos ko 2... -.-
p la cari lawan yg setanding ngn hang! aku ngn bos ko xdew pew2 la...
klu btl2 ko nk kt die.. usaha la.. guna cara yg btl...
bkn gode die guna aset yg ade kt badan ko 2.. simpan la aset ko 2untuk suami ko nnt...
bkn sume llaki suke aset ko 2! plus ko bertudung labuh kot...
jgn nk malukan kaum la weyh!!!






No comments:

Post a Comment