Saturday, December 22, 2012

kantoi suda!

salam...
hye there..im back..setelah sekian lama menyepi...
ala bese la..aku memang payah cikit nk update blog nie...
arinie update..2-3 bulan nanti br update lg...
tp blog jew la yg aku jarang hapdet..klu twitter..dont worry..mmg 24/7 on...
bak kate cousin aku..make use sepenuhnye BIS...

sebenarnye nothing much pown...
tp saje2 jew gatal tangan nk menaip...>.<"

owh!owh!owh!
br ingat tujuan meng-hapdet binatang nie...
aku nk bgtaw korang...
yang rahsia aku da pecah!!!!!!
*muka pucat*

ish!aebenarnye rahsia xley bgtaw kan...
tp sbb rahsia da pecah..maka die bkn rahsia lg...
dengan itu..aku pown boley menceritakannye...

ok cite die cmnie...
dalam kelas aku ade ramai budak kelantan...
dan korang paham jew la kan..klu da ramai budak kelantan...
maka banyak la pulak yg hensem2..dan bila banyak yg hensem...
maka banyak la pulak pemminatnye...-.-"
dan aku...one of them...

ok aku paham...
mestti korang cakap :

"eleh!dulu maki makki bagai..sekarang nie da tangkap cintan lak.."

ok..sebenarnye mmg start from die masuk lg aku da usha die....
*blushing*
tp bukan sbb aku tangkap cintan ngn die...
aku usha die sbb nuke same gila ngn muka ex aku...
tiap bende yg die bt..cara die cakap..cara die jalan...
sume lah!same ngn ex aku...
mmg sama! cam klon!!!!

nk dijadikan cite..aku telah pown mendunlod DP si mamat...
sbb aku nk compare muke die ngn muka ex aku...
mmg xde keje kan..tp ape nk wt..aku nk kepastian jew!
dan telah terbukti mamat nie ngn ex aku adalah org yg berlaenan...
sbbnye..mamat nie ade dimple kt pipi kiri die...
tp ex aku 1dimple pown xdak!

cmne rahsia nie pley pecah???
meh cini ak nk habaq..
sume salah classmate aku! ehh!sebenarnye salah aku..
coz aku xdelete pic mamat 2 pas aku compare...
and aku nie lak jenis yg mmg xsayang barang...
BB aku sepah2 jew..merata!kejap kt tangan fira..kejap kt atas meja...
kejap kt atas lantai..senang cite..mmg merata la BB aku...

dan pada satu hari...
BB aku telah sampai kt tangan classmate aku...
yg bernama thia *bkn mana sebenar*...
slalunye orang pgg BB aku sbb nk online FB or twitter...
so aku xkesah sangat la akn...
tp si thia nie laen lak yg die wt...
die p teroka folder pic aku..bile da teroka...
paham paham je la kan...
abes la sume bende die taw...!

dan dari sini lah die dapat taw!
naseb baek la aku nie jenis xcepat gelabah...
aku terang kan kt die sume bende...
dr A sampai la Z...
die caye or not???
2 aku xley nk cakap..sbb tgk cara nk percaya..
tp dalam hati..xtaw la...:(

from there..aku rase si thia nie cm ade fefeeling ngn si mamat nie...
sbb pas die tgk pic 2die ade cakap:

"abang A mmg comel pown and die SANGAT romantik"

tetttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt!

die pangggil ABANG doe!
ish!

sampa sini jew luahan hati aku arinie...

No comments:

Post a Comment