Friday, January 20, 2012

entry poyo!

salam...
olla!*ish ape aq merepek nie???*
just drop by and nk bgtaw 1sad news...:(
sad news nye ialah..gedung gedung gedung *bunyi dram*...
adakah anda berdebar-debar cm nk tunggu keputusan sms plkn???
jika ye,maksudnye anda manusia mornal..jika tidak...
anda adalah aelien dr planet utopia!!!

yeyeye..nk bgtaw la nie...
sad news nye ialah.....
SAYA TIDAK AKAN UPDATE BOLG SELAGI TAK ISI U.P.U!!!
hah!kn da gune hrf besaq!siap merah and bold lg...
ini menunjukkan saya tidak maen2 ngn keputusan saye...
hahahahah!!tetibe jew jd skema jap...

hal ini adalah fikiran saya sering kali terganggu...
*die yg xtaw wt pilihan,nk slhkan blog lak*
jd diharapkan keputusan saya ini...
tidak mengganggu kesihatan mental follower saya...;)
*hey follower lbh dr 1 ok..kire byk r2..xblaja b.i kew??*
saye berasa bimbang juga sekiranye entry ini akan menbuatkan ...
sang jejaka diluar sana terkena histeria kerana rindukan saya...:D
tp apakan daya..keputusan telah dibuat..maafkan saya...

akhir kata:
sayonara..sayonara..sampai berjumpa lg...
sayonara..sayonara..sampai berjumpa lg...
buat apa pulang..buat apa pulang...
kami nak tinggal disini...
ingat-ingat itu remenber...
jangan lupa itu don't forget...
saya sayang kamu,i love u...
hanya engkau,only you...
*sape ahli pengakap mesti taw lagu nie*


p/s:ni la entry paling poyo pnh aq post..jgn mara ha...;))

No comments:

Post a Comment